A Facebook még múlt héten frissítette minden vállalati, hivatalos oldal kialakítását - írja a hwsw. A Socialmediatoday.com felvetése szerint ugyanakkor azon sokan átsiklottak, hogy megváltozott a Facebook oldalak posztjainak megjelenítése is, ami számos, főleg kisvállalat, illetve kisebb közösség oldalait érinti igen hátrányosan. A változás ez esetben nem konkrétan az oldalakat érinti, hanem a felhasználók hírfolyamát.
Az újítás értelmében ugyanis a jövőben a "Top News" fülön nem jelennek meg a vállalati oldalak kommentjei, fotói, bejegyzései, csak és kizárólag olyan felhasználóknak, akik rendszeresen interakcióba lépnek az adott oldallal.
Így hiába épített fel egy cég egy közösséget maga körül, az új felállás sokak számára láthatatlanságot hoz. Azaz, akik eddig nem voltak aktívak és nem is keresik direktben az oldalt, vagy nem szokták a "most recent" opcióban nézni a történéseket, azoknak az adott céges oldalak nem fognak megjelenni.
A felhasználók annyit tehetnek, hogy a szűrőket beállítják és nem hagyatkoznak az alapbeállításokra, vagyis a kiemelendő tartalmak közé teszik a számukra fontos oldalakat. A cégek számára viszont nincs sok lehetőség, hiszen a 600 millió felhasználóból a szűrők beállítását csak nagyon kevesen fogják megtenni, és egy tízezres nagyságrendű követői létszámmal futó oldalnál jelentős és érezhető visszaesés lehet az oldalletöltésekn
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.