A csökkenés mértéke a cég előrejelzését is felülmúlta; az amerikai áruházak forgalma 1,8 százalékkal esett vissza, míg a vállalat előrejelzése alapján legfeljebb 1 százalékos csökkenésre lehetett számítani. Az adózás utáni profit viszont 5,02 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 4,82 milliárdról az üzleti év januárral véget ért utolsó negyedévében. A nyereség a külföldi terjeszkedés révén nőtt, és ennek hatására a társaság teljes forgalma is emelkedett, 2,5 százalékkal 115,6 milliárd dollárra.
Ugyanakkor továbbra is az amerikai üzletek adják a forgalom túlnyomó többségét - a 2010/2011-es üzleti évben elért 418,95 milliárd dolláros forgalom 62 százalékát - a piac így rosszul fogadta az óriáscég jelentését, a Wal-Mart részvénye 3,2 százalékkal gyengült a beszámoló megjelenése után.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.