A Henkel Magyarország Kft. árbevétele 82,9 milliárd forint lett 2010-ben a 2009-ben elért 83,9 milliárd forinttal – jelentette be Dieter Knoll, a társaság ügyvezető igazgatója mai évértékelőjén. Az árbevétel nagyobb része, több mint 51 százaléka származott a belföldi értékesítésből, mely 42,5 milliárd forintot tett ki az előző évi 44,3 milliárd forinthoz képest. A vállalat exportja növekedett 2009-hez viszonyítva: 40,4 milliárd forinttal zárta az évet, az előző év 39,6 milliárd forint értékével szemben. A Henkel Magyarország Kft. állományi létszáma a 2010-es éves átlagot tekintve 548 fő volt.
A vezető tájékoztatása szerint a piacon tapasztalható verseny erősödése ellenére, a vállalat Kozmetika üzletága, az előző év értékesítési adatait meghaladva ismét rekord évet zárt. A Henkel különösen jó eredményt ért el a hajfestés és hajformázás területén, ahol márkái stabilan őrzik piacvezető pozíciójukat.
A Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágat érintette a teljes magyar piacon tapasztalható csökkenés. Mind a mosószer, mint a tisztítószer piaci szegmensben nagy árverseny alakult ki a gyártók közt, ezzel magyarázható, hogy nehéz növekedést elérni ezen a területen.
Az Ragasztás Technológiák üzletágának eredményei érezhetően javultak, elsősorban az ipari területeknek köszönhetően. A nyugat-európai fellendülést lassan a hazai autó és fémipar is követte tavaly. Különösen jó évet zárt az elektronikai ipari ragasztók szegmense, melyet alátámaszt az a döntés, hogy a Henkel Magyarországon új ragasztógyárat kezdett 2010-ben építeni.
A vállalat 2010 októberében, zöldmezős beruházás keretében megkezdte új ragasztógyárának építését. A Tatabányai-Környei Ipari Parkban épülő Henkel üzem beruházási értéke 14,7 millió euró, és várhatóan 2012-ig kezdi el működését, ide települ át egy angliai és egy lengyel üzem termelése, valamint ide költözik majd a váci ragasztógyár is. Az új gyár és logisztikai központ 80 fő részére ad majd munkalehetőséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.