Újjáépíti a Wing Zrt. a Budapest XII. kerületében található Hegyvidék bevásárlóközpontot mintegy ötmilliárd forint értékű beruházás keretében – tudta meg a Világgazdaság Mucsi György vezérigazgató-helyettestől. Az eddigi információk szerint ez az egyetlen induló kereskedelmi beruházás Budapesten. A projekt sikerét az is alátámaszthatja, hogy a majdani központ vonzáskörzete az ország második legerősebb vásárlóerejű területe, ahol ráadásul alacsony a kiskereskedelmi ellátottság.
Az Apor Vilmos tér–Szendi árok–Németvölgyi út által határolt 3600 négyzetméteres telken álló, évek óta üres épületegyüttest még a tavasszal lebontják, a helyén egy 6000 négyzetméternyi bérelhető területű kereskedelmi és szolgáltatóközpont építését kezdik meg. A beruházás átadása 2012 őszén lesz – tájékoztatott a vezető.
„Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert a fejlesztés a terveink szerint halad, a válság miatt nem kellett halasztanunk. A befektetés tekintetében a szokásos piaci megtérüléssel számolunk, mivel azonban a Wing elsődleges célja az értékteremtés, a Hegyvidék központ esetén nemcsak az üzleti eredmények fontosak számunkra, hanem az a tény is, hogy a XII. kerületben, Budapest egyik legszebb részén hozunk létre szándékunk szerint egy kis ékszerdobozt – ez öröm és egyúttal büszkeség is” – fogalmazott Mucsi.
Az Apor Vilmos tér évtizedek óta a kereskedelem helyszíne. A Hegyvidék központ létrejöttével ez a tradicionális funkció kel új életre a legmagasabb igényeket is kielégítő formában. A színvonalas és emberközpontú szolgáltató- és bevásárlóközpont belső kialakítását átlátható terek, átriumos térszerkezet jellemzi, mindez három kereskedelmi szinten megközelítőleg ötven üzlettel és szolgáltatással – derült ki a koncepcióról.
A Wing fejlesztésének fő célcsoportja a kerületben élők és dolgozók, valamint a szomszédos kerületek lakói. Az év elején, a környéken élő lakosok körében megtartott kérdőíves felmérés alátámasztja a fejlesztő elképzelését, miszerint a majdani látogatók a napi ügyeiket intéznék itt, és az ezt kellemesebbé tevő szolgáltatásokat várják. Ennek megfelelően legnagyobb számban bankot, hivatalos ügyintézési lehetőséget, drogériát, pékséget, kávézót, patikát, szupermarketet és virágboltot alakítanak ki. Az épület környezettudatos megoldásokkal valósul meg, cél a nemzetközi BREEAM védjegy „nagyon jó” minősítésének megszerzése.
„A Hegyvidék bevásárlóközpont nem kíván konkurenciát állítani a közeli MOM Parknak, mivel sem az elhelyezkedése, sem a mérete miatt nem sorolható a hagyományos értelemben vett bevásárlóközpontok közé, ugyanis a környéken élők mindennapi igényeinek kielégítésére koncentrál” – szögezte le Szabó Viktória, a kizárólagos bérbeadó ügynökség, a Cushman & Wakefield budapesti irodájának kiskereskedelmi üzletágvezetője. A projektet leginkább a II. kerületben sikeresen működő Budagyöngyével lehet összehasonlítani, amely a kerületben élők kedvelt központja, a fejlesztő azonban az új központ esetében a Budagyöngyénél jóval nagyobb hangsúlyt fektet az ideális bérlői összetételre, amely az alapvető élelmiszereken túl a mindennapi élethez szükséges szolgáltatásokat kínálja magas színvonalon, és lehetőséget ad a kellemes környezetben történő szabadidő eltöltéséhez is. A bérlői érdeklődésről a szakember elmondta, a gazdasági helyzetből adódó kezdeti nehézségek ellenére a tervezett szolgáltatási profilok iránt folyamatosan nőtt az érdeklődés az elmúlt időszakban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.