Meglepetésre nettó veszteséget könyvelt el a Bayer AG német gyógyszer- és vegyipari óriás a negyedik negyedévben a növekvő költségek és a Schering márkájának elhagyásához fűződő 405 millió eurós leírás miatt. A vállalat negyedik negyedévi vesztesége 145 millió euró volt az egy évvel korábbi 153 milliós nettó nyereséget követően. A Bayer eladásai 7,9 milliárd euróról 9 milliárdra nőttek. A társaság kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredménye (EBITDA) a negyedik negyedben 1,69 milliárd euróra emelkedett az előző évi 1,5 milliárdról. Ez évre 4-6 százalékos EBITDA-növekedést vár a vállalat. MTI-Eco
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.