A Cadillac értékesítéseit februárban csak a BMW tudta felülmúlni, a német márka jelenleg a legnépszerűbb luxus típus az Egyesült Államokban, 16 416 eladott autóval. A müncheni gyártó a múlthavi teljesítményével felülmúlta a Mercedest és megszerezte az első helyet.
Ennél azonban érdekesebb, hogy a Cadillac egy év alatt 70 százalékkal növelte eladásait és 15 768 darabos értékesítésével jelenleg a második legnépszerűbb luxusmárka a tengerentúlon. A CTS és a DTS szedánok egyaránt duplázták eladásaikat egy hónap alatt. A Mercedes így jelenleg csak a harmadik, míg a tavalyi győztes Lexus csak a negyedik helyet szerezte meg a februári eladási listákon.
A Cadillac marketing vezetője a Bloombergnek nyilatkozva elismerte, hogy elsősorban a jelentős kedvezményeknek köszönhető a márka feltámadása, de Kurt McNeil szerint a 70 százalékos ugrás nem pusztán ennek tudható be. A márka mindenesetre átlag 43 százalékkal növelte a vásárlóknak nyújtott kedvezményeket, amelyek jelenleg csaknem elérik az 5 ezer dollárt autónként. A márka 2005 óta most először vezeti a havi eladási listát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.