Márciusban az amerikai keresési piac 64,42 százalékát tudhatta magáénak a Google, míg a Bing és a Yahoo együtt 30 százalékot ért el. A Mashable szerint már az a tény is jelentős, hogy a szövetségben dolgozó keresők átlépték a 30 százalékos határt.
Az Experian Hitwise elemzése azt mutatja, hogy a Yahoo-Bing páros részesedése folyamatosan és egyre nagyobb ütemben növekszik. Tavaly szeptemberben a Google még 72,15 százalékot hasított ki a keresési piacból, a Bing pedig nem érte el a 24 százalékot. A Bing egyébként önmagában is jól teljesít, hiszen tavaly szeptember óta 10-ről 14,32 százalékra emelte részesedését a Yahoo segítsége nélkül - írja a Mashable.
És bár a Google még most is 2 az 1-hez vezet a Binggel szemben, de érdemes figyelembe venni, hogy tavaly ősszel ez az arány még 3 az 1-hez volt. A Bing havonta átlag öt-hat százalékot emelkedik, míg a Google ugyanekkor két-három százalékot veszít. Ha feltételezzük, hogy ez a trend folytatódik, akkor már 2012 januárjában átveheti a vezetést a Bing az amerikai piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.