A bikinibe öltözött nőt mutató hirdetést azért bírálta az ASA, mert több meghirdetett üdülőhelyen a nap mindössze 3 órát sütött egy nap alatt, illetve bizonyos helyeken akár 0 fokra is leesett a hőmérséklet a promotált időszak alatt.
A hatóság kommentárja szerint a bikiniben, koktéllal a kezében napozó nő látványa, valamint a "foglalja le a Napot" szlogen tévesen arra a következtetésre vezethette a fogyasztókat, hogy a reklámozott desztinációkon elég meleg az idő ahhoz, hogy napozni lehessen. A Ryanair a hír kapcsán csak annyit közölt: tudomásul veszi a döntést – írja az Irish Times.
A Ryanair egyébként panaszt tett a rivális Easyjetre, mert a társaság szerintük szintén megtévesztő gyakorlatot alkalmazott hirdetéseinél. A brit légitársaság reklámaiban azt állította, hogy kevesebbet kér az üzleti utasaitól. Az ASA helytállónak találta a panaszt és betiltotta annak további terjesztését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.