A SocialBrands PR Analitikai eszköz monitorozza Magyarország összes Facebook oldalát. Ennek eredményeképp a SocialTimes.hu oldalon hétről hétre közzéteszik a 25 legaktívabb hazai Facebook oldalt felsorakoztató toplistát.
Az eheti, április 25-e és május elseje közötti időszakra kiterjedő toplistára első alkalommal felkerült Orbán Viktor miniszterelnök Facebook oldala 75 pontos értékeléssel.
A rendszer három változót fog össze. Egy százalékban kifejezett relatív értéket a létszám növekedéséről, a tartalom változatosságáról és gyakoriságáról, illetve az adminisztrátorok és az oldal rajongóinak aktivitásáról. A titkos képlet úgy van megalkotva, hogy az oldalak ne egymáshoz, hanem önmagukhoz legyenek viszonyítva. Ez többek között lehetővé teszi a különböző méretű oldalak összehasonlítását aktivitás alapján.
A 17. heti toplistán a vezető pozíciót a MagyarOnline.net-nek sikerült megszereznie 83 százalékos értékeléssel. Hamarosan indul a fesztiválszezon, és nyitnak (vagy már kinyitottak) a szabadtéri szórakozóhelyek is. Ez a Facebook aktivitásban is megmutatkozik, második helyezett lett a VOLT Fesztivál Official 82 százalékkal, őt 80 százalékkal követi a BringaMánia, illetve a Zöld Pardon.
Rengeteg új belépő is van a toplistára. Közülük mindenképpen érdemes kiemelni Orbán Viktor Facebook oldalát, aki politikai karrierje építése érdekében rendszeresen használja a közösségi felületet, akár családi fotók megosztására is. A taglétszám növekedése, és a posztok mennyisége illetve minősége alapján ezen a héten 75 százalékos értékeléssel a hatodik legjobb teljesítményt nyújtotta. És ha már politikáról van szó, a Jobbik Magyarországért Mozgalom oldala a tizenkilencedik helyre került fel 71 százalékkal.
A toplistára csak az üzleti oldalak kerültek fel, az egyéb szórakoztató jellegű oldalak (például a Szeretem az anyukámat) szintén magas értékelést kaptak, de külön toplistán szerepelnek. A SocialTimes által publikált heti TOP25 lista alapul szolgál az ország legaktívabb Facebook oldalak kiválasztásához, hiszen a listára került cégek fognak versenyezni a GoldenLike díjért a SuperSocial közösségi média konferencián május 18-án.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.