A 7,6 százalékot szerzett MTV lett a harmadik, utána a középmezőnyben a három 3 százalékos tévé, a Cool, a Film+ és a Viasat3 áll. A reklámozóknak kedves kereskedelmi célcsoportban viszont már a közel 21 százalékos RTL Klub nyert, verve a 18,1 százalékon álló TV2-t.
A teljes lakosság körében mért nézettségi számokon erősen látszik, hogy véget értek a drágább tehetségkutatók és a költséges valóságshow-k, mert 1,38 millió néző is elég volt a Barátok köztnek, hogy a lista élére kerüljön.
A szappanoperákhoz ragaszkodó magyarok behozták a Jóban Rosszbant a második helyre (közel ugyanannyi követője volt a legnézettebb epizódnak, mint a rivális napi szériának), harmadiknak pedig a Tények ért be. A Forma–1-es futam meglehetősen jó számokat hozott az RTL-nek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.