Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt tízmillió forintra bírságolta a Lidl Magyarországot a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A vállalkozás akciós kiadványaiban a „6 éve a legjobb árak”, illetve a „2011-ben is a legjobb árakkal várjuk Önöket!” szlogent alkalmazta. A GVH a bírság meghatározásánál figyelemmel volt arra, hogy a reklámújságokban a hirdetések több héten át jelentek meg, így a fogyasztók széles körét érték el, továbbá arra, hogy a karácsonyi és újévi időszakban jelentek meg. A reklámújságok semmilyen olyan kitételt, utalást nem tartalmaztak, amely szerint a szlogen azt jelentené, hogy a szórólapon szereplő termékeket a Lidl saját áraihoz képest a legjobb áron vásárolhatják meg a fogyasztók az akció időtartama alatt. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.