A fejlesztések elmaradása, illetve szüneteltetése valójában nem is rázza meg igazán a magyar piacot, ugyanis a szakma szerint már túl vagyunk a plázaboomon, az egészséges viszonyokat figyelembe véve különösebben már nincs szükség újabb kereskedelmi terület létesítésére.
A majdani projektek általában a fejlesztők önös érdekeit szolgálják, ugyanis jobb lokációkon, a versenytársak kárára vágnak bele újabb létesítmények építésébe, de ezek 2013– 15-re tolódnak. A következő két évben nő az aktivitás a régebbi, jó elhelyezkedésű, de haldokló koncepciójú központoknál, hogy megújítsák megjelenésüket és szolgáltatásukat az új bérlők vonzása érdekében. 6. oldal
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.