A csődvédelem lehetővé teszi, hogy a társaság kidolgozza átszervezési programját, amire három hónapot kapott a bíróságtól, de ez az időtartam meghosszabbítható. A csődvédelem ideje alatt az állam fizeti a cég dolgozóinak a bérét.
A vállalat augusztus közepén bejelentette, hogy nem jelenik meg a frankfurti autószalonon, mert minden forrását a gyártásra kívánja fordítani. A cég minimum 600 ezer dolláros tartozást halmozott fel a szállítókkal szemben és a svéd állami vagyonkezelő akár zárolhatja is a vállalat vagyonát, amennyiben a tartozásokat nem fizeti meg. A márka két kínai konszern segítségével biztosítaná jövőjét: a Pang Da és a Youngman összesen 245 millió eurót fektet a Saabba, amiből három új modellt vezetne be a cég. Áprilisban elhatározták, hogy eladják és visszabérelik a cég ingatlanait azért, hogy így jussanak gyorsan forrásokhoz.
Az elmúlt évben 30 700 Saab autó kelt el a világpiacon a tervezett több mint 50 ezerrel szemben. A tulajdonosi kör a jövő évre 120 ezer eladását és ezzel a nyereségesség elérést tervezi. A márka 2006-ban értékesítette fennállása óta a legtöbb autót, 133 ezret, amikor mögötte állt a General Motors, és még szó sem volt világválságról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.