A modell tulajdonképpen a Volkswagen Up! enyhén átalakított változata, pontosabban fogalmazva a két autó gyakorlatilag ugyanaz, mindössze néhány részlet változott a VW-hez képest. Így például a hűtőmaszk és a lámpák is eltérők, de műszaki vonatkozásban nincs különbség: ezt a típust is 1,0 literes, háromhengeres benzinmotor hajtja majd 60 vagy 75 lóerővel, ötfokozatú kézi váltóval.
A kisebbik motor 13,9, a nagyobbik 12,7 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/h-s sebességre. Nem versenyautók tehát, de cserébe a fogyasztásuk is visszafogott: előbbi 4,5 utóbbi 4,7 literrel beéri a gyári adatok szerint. A modell biztonsági színvonala igen magas, hiszen a fej-, mellkas- és oldallégzsákok mellett városi vészfékező rendszer is választható lesz.
A Citigo 3563 mm hosszú, 1641 mm széles és 1478 mm magas, tengelytávja 2420 mm, a négyszemélyes utasteret 251 literes csomagtartó egészíti ki. Az ára egyelőre titok, ugyanakkor biztos, hogy valamivel olcsóbb lesz, mint az Up!, amelynek a németországi alapára 9850 euró (2,93 millió forint).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.