A kínai Lenovo 2005-ben vásárolta meg az International Business Machines Corp. (IBM) személyi számítógépeket gyártó üzletágát, amivel hatalmas szeletet hasított ki magának a piaci tortából. Az expanzió azonban továbbra sem áll le a cégnél. Yang Yuanking vezérigazgató egy korábbi interjúban megerősítette, hogy továbbra is keresik a célpontokat a növekedéshez, igaz, pontosan részletekbe nem bocsátkozott ezeket illetően.
A Lenovo az idei év harmadik negyedévében hagyta maga mögött a szállítások tekintetében a Dellt - derült ki párhuzamosan a Gartner és az IDC kutatásából is. A cég eladásai elsősorban Japánban és Európában ugrottak meg - köszönhetően az agresszív árazásnak. A két felmérés egyúttal azt is kimutatta, hogy a vizsgált időszakban a vártnál alacsonyabb ütemben bővültek a PC- és laptop-eladások, a felhasználók figyelme ugyanis inkább a mobil eszközök felé fordul.
Yang megerősítette, hogy szeretnék megelőzni a HP-t a piacon és ezzel megszerezni a világelsőséget, de nem fogják feláldozni a margint a piaci részesedésért vívott versenyben. Egyelőre nincs kommentár azzal kapcsolatban sem, megvenné-e a Lenovo a HP személyi számítógépes üzletágát, melyet a pletykák szerint eladnának vagy kiszerveznének.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.