Az első helyett immár tizenkettedik éve őrző Coca-Cola az Interbrand szakértői szerint elsősorban annak köszönheti sikerét, hogy brand képzése a reklámokon és a kommunikáción át a szervezeti kultúráig mindent áthat.
A top tízből hat helyet foglalnak el a tech cégek idén, ezek közül is a legnagyobb nyertes az Apple, amely a tavalyi tizenhetedik helyről küzdött fel magát a nyolcadik pozícióig. Az IBM viszont a második helyével megelőzi nem csak az Apple-t, de még a Microsoftot is, ami stílusos eredmény, tekintve, hogy a Kék Óriás pár nappal ezelőtt a piaci értéket tekintve is felülmúlta a szoftvercéget.
Szintén komoly előrelépést tudhat maga mögött a HTC, amely a 98 hellyel az Interbrand történetében először egy tajvani cégnek is helyet szerzett a top százban. Nagyot bukott viszont a Nokia, a finn gyártó a válsággal való küzdelem során a nyolcadik pozícióból a tizennegyedikre esett vissza.
A legértékesebb márkákat felvonultató szektorok: az autóipar, az eletronika, a pénzügyi és a háztartási vegyiáru. Az autóiparban a Toyota szerezte meg az első helyet, mögötte a Mercedes, a BMW és a Honda. Az elektronikában hajszállal az Intel vezet az Apple előtt, jóval lemaradva követi a chipóriást a HP, a Nokia és a Samsung. A pénzügyi szektor egyértelmű ura a márkák terén az American Express, a JP Morgant és az HSBC-t megelőzve. Látványos viszont az FMCG szektorban kialakuló helyzet, hiszen a Gillette több mint kétszeres értéket mutat, mint a második helyezett Kellogg’s, a L’Oreal a harmadik helyet foglalja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.