A második a TV2 lett 17,64 százalékkal, az MTV egyes csatornáját a képernyő előtt ülők 8 százaléka preferálta, tehát az új struktúrával sem látszik markáns növekedés. Az X-Faktor továbbra is az egyetlen, amely kétmilliónál több embert ültet a képernyő elé, szombat este százból 46 tévéző követte a tehetségkutatót.
A kereskedelmi célcsoportban a 20,87 százalékos RTL közel 6 százalékpontot vert rá a TV2-re, ez jelentős előnynek tűnik. A 18–49 évesek közt a Viasat3 is jobban teljesített, mint az m1. A középmezőnyben végzett még a Film+ és a Cool, mindkettő 4 százalék fölött.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.