A magyar közösségi közlekedésben jelenleg alkalmazott autóbuszok fenntartása – beleértve a BKV illetve a Volán társaságok flottáit – igen magas, 15 évet meghaladó átlagéletkoruk és műszaki állapotuk miatt két-háromszoros költséget jelent modern megbízható járművek alkalmazásával szemben. Emellett az elöregedett buszok környezetszennyezése, koromkibocsátása 90 százalékkal magasabb, mint új környezetbarát motorokkal szerelt társaiké.
A Budapesten és Kaposvárott autóbuszgyártó üzemeket működtető NABI számításai alapján egy hazai autóbusz gyártása évente 3-4 munkahelyet érint (az autóbuszgyártói, beszállítói oldalon, és a kapcsolódó szolgáltatásokat nyújtó külső szolgáltatóknál) így 500 darab új, hazai autóbusz beszerzése mintegy kétezer főnek biztosít munkalehetőséget a magyar autóbusziparban, míg közvetve további ezer embernek jelent megélhetést.
Emellett direkt bevételeket eredményez a költségvetésnek, a NABI tapasztalatai, illetve iparági információk alapján a magyar autóbuszok vételárának 16-18 százaléka közvetlenül megjelenik az államkasszában adó és egyéb bevételek formájában. Így a magyar közlekedési társaságoknak még akkor is érdemesebb hazai gyártású autóbuszt választani, ha bizonyos külföldön gyártott típusok vételára harmada a magyar autóbuszokénak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.