Bár a szerződést nem látta, Oszkó Péter volt pénzügyminiszter általános szakmai véleményként blogjában ezt írja: „Nyilvánvalóan lehetetlen, hogy 1000 milliárdos kötelezettség szálljon az államra akár a reptér teljes csődje miatt is, hiszen a teljes privatizációs érték ennek a fele volt.” Szerinte a kormánybiztos egyszerűen összeadta egy mérleg eszköz-, illetve forrásoldalának tételeit.
Közben zajlik a harc a Malév „romjai” fölött. Az ír Ryanair és a Budapest Airport (BA) vitájáról a Financial Timesban közölt blog szerint a fapados légitársaság már árulja a jegyeket, miközben a BA szerint még nem született megállapodás a Malév résidőinek (azaz a repülőtéren leszállásra és felszállásra rendelkezésre álló időpontjainak) a sorsáról. A társaság kritizálta a BA-t, hogy lassan reagált az ő javaslataira.
Hardy Mihály, a BA szóvivője egyenesen hazugságnak nevezte a Ryanair állításait, és leszögezte: a Ryanair piszkos játékot játszott már azelőtt is, hogy megjelent volna a reptéren. A BA valóban ad kedvezményeket az új célállomásokra induló járatokra vagy a csúcsidőn kívüli résidőkre, de egy légitársaságot sem részesítenek előnyben – hangsúlyozta Hardy, mondván: a Ryanair mindenhová ingyen akar repülni. A szóvivő hozzátette: a légitársaság olyan járatokra ad el jegyeket, amelyeket még nem biztosított.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.