BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Thomas Cookkal kampányol a Magyar Turizmus Zrt.

Az MT Zrt. londoni külképviselete március elején erőteljes kampányt indított a Thomas Cookkal együttműködve annak érdekében, hogy a Budapest Winter Invitation (BWI) promóció utolsó időszakában még több utazót csábítson az Egyesült Királyságból Budapestre.

Az együttműködés keretében, egy hónapon keresztül bannerhirdetések jelennek meg a Thomas Cook nyitólapján és további két aloldalán (City Breaks Page, Hotels Page) is, melyekre rákattintva egy önálló BWI aloldalra juthat el a látogató. Az egészen március 31-ig zajló BWI kampány internetes hirdetésére az utazási portál hírlevelében is rálelhetnek az érdeklődők, de a promóció részleteit az 50.000 címre kiküldött, speciális Budapest Winter Invitation DM levelek is tartalmazzák – írja a Turizmus Online.

A Thomas Cook továbbá nemrégiben indította el saját TV hirdetésekkel és markáns online kommunikációval megvalósuló hirdetési kampányát, amelyet az angol szakmai sajtó precedens nélkülinek nevez a mérete és az összetettsége miatt. A kampány a Thomas Cook weboldalra irányítja a látogatókat, akik a weboldalon a BWI hirdetéseire is felfigyelhetnek.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.