Az együttműködés keretében, egy hónapon keresztül bannerhirdetések jelennek meg a Thomas Cook nyitólapján és további két aloldalán (City Breaks Page, Hotels Page) is, melyekre rákattintva egy önálló BWI aloldalra juthat el a látogató. Az egészen március 31-ig zajló BWI kampány internetes hirdetésére az utazási portál hírlevelében is rálelhetnek az érdeklődők, de a promóció részleteit az 50.000 címre kiküldött, speciális Budapest Winter Invitation DM levelek is tartalmazzák – írja a Turizmus Online.
A Thomas Cook továbbá nemrégiben indította el saját TV hirdetésekkel és markáns online kommunikációval megvalósuló hirdetési kampányát, amelyet az angol szakmai sajtó precedens nélkülinek nevez a mérete és az összetettsége miatt. A kampány a Thomas Cook weboldalra irányítja a látogatókat, akik a weboldalon a BWI hirdetéseire is felfigyelhetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.