Az MTV 8 százalékon állt a múlt héten, utána a Coolt, a Viasat3-at és a Film+ csatornát nézték még többen, ezek végeztek 3 százalék fölött. A teljes lakosságnál az első hat helyet elvitte az RTL.
A kereskedelmi célcsoportban, a reklámozóknak fontos 18–49-es korosztályban az Egy perc és nyersz című gameshow-val ugrott a nézettségi lista élére az RTL. Mivel családbarát, nem kell miatta elzavarni a gyerekeket a képernyő elől este hétkor. Hagyományos, régi műsorok, mint a Barátok közt és a Fókusz fértek fel még a dobogóra. Az ötven év alatti felnőtteknél a TV2 csak egy helyet tudott megcsípni a top 10-ben, a Megasztár ékelődött be a negyedik helyre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.