A fiatalabb nézőknél negyedik volt a Cool tévé 5,7, ötödik a Film+ csatorna bő 5 százalékkal. Az MTV a legnézettebb perceit Schmitt Pálnak, a március 30-i anyagnak köszönheti, a negyedórás beszélgetést 1,007 millió ember nézte végig, de mégsem olyan ragyogó eredmény: az, hogy lemond-e a köztársasági elnök, kevesebb tévézőt érdekelt, mint a Mentalista egy epizódja.
A Heti hetesbe másodjára ültettek a szerkesztők ismeretlen civileket, de a műsort a velük forgatott blokk sem húzta le: ez 933 ezer tévézőt érdekelt, míg a Frizbi Hajdú Péterrel ezúttal 679 ezer nézőt tartott a képernyő előtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.