BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egymillióan figyeltek Schmitt Pálra

Az év 13. hetében a kereskedelmi célcsoportban az RTL 17,5 százalékon állt, a TV2 14,7, a Viasat3 pedig 6,5 százalékot jegyzett.

A fiatalabb nézőknél negyedik volt a Cool tévé 5,7, ötödik a Film+ csatorna bő 5 százalékkal.  Az MTV a legnézettebb perceit Schmitt Pálnak, a március 30-i anyagnak köszönheti, a negyedórás beszélgetést 1,007 millió ember nézte végig, de mégsem olyan ragyogó eredmény: az, hogy lemond-e a köztársasági elnök, kevesebb tévézőt érdekelt, mint a Mentalista egy epizódja.

A Heti hetesbe másodjára ültettek a szerkesztők ismeretlen civileket, de a műsort  a velük forgatott blokk sem húzta le: ez 933 ezer tévézőt érdekelt, míg a Frizbi Hajdú Péterrel ezúttal 679 ezer nézőt tartott a képernyő előtt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.