Az Adriagate.com tavaly 5000 magyart utaztatott Horvátországba, az idén pedig 30 százalékos növekedést terveznek. Két éven belül a 10 ezres utaslétszámot célozták meg. Az Adriagate 11 nyelven – így magyarul is - elérhető ügyfélszolgálata ünnepnapokon és hétvégenként is működik. A cég vendégeinek nem számol fel foglalási díjat, fizetni csak a megérkezéskor szükséges és a vállalat pénzvisszafizetési garanciát is kínál.
Az irodanyitás időpontja azért sem véletlen, mert az utóbbi évek során több, korábbi horvátspecialista tour-operátor dobta be a törölközőt, vagy kapcsolt jelentősen alacsonyabb fordulatszámra – fogalmaz a Turizmus Online.
A piaci igény azonban vélhetően megvan egy színvonalas specialista iránt, ahol személyesen is információt kaphatnak az érdeklődők, ráadásul, forintban, készpénzben fizethetnek, ami eddig az internetes foglalások esetén nem volt lehetséges.
Az Adriagate számára tavaly Magyarország a legfontosabb küldőpiaccá lépett elő, ezért is döntöttek úgy, hogy elsőként a magyar piacon nyitnak képviseletet. A magyarországi szálláslehetőségeket pedig a jövőben nem csak Horvátországban, hanem a többi partnerországban is értékesítik majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.