BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb egymillió néző a Titanicnak

Az év 15. hetében a kereskedelmi célcsoportban, a reklámozóknak fontos 18–49-es korosztálynál a 18,2 százalékos RTL Klub bő négy százalékpontot vert legerősebb riválisára, a TV2-re.

 A középmezőnyben ugyanaz a négy csatorna vitézkedik, 5 százalékos közönségarány fölött végzett az m1, a Viasat3 és a Film+, ezúttal viszont valamivel gyengébb hetet zárt a Cool, amely 4,6 százalékot jegyezhetett fel.

A teljes lakosságnál az RTL Klub volt a legnézettebb hazai tévécsatorna, 18,11 százalékos közönségaránnyal, másodiknak szokás szerint a TV2 ért be (15,77%), harmadik az MTV lett (9,28%). A Csillag születik diadalmenete megállíthatatlannak látszik, félmillióval többen követték, mint a második helyezetett műsort, a régi favorit Barátok köztet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.