A legnagyobb aggodalom a hitelkártya- vagy banki adatok kiszivárgását övezi (48 százalék). A fogyasztók mindössze 12 százaléka gondolja úgy, hogy a szervezetek eleget tesznek személyes adataik védelméért. Amikor azonban céget vagy szolgáltatót választanak, akkor még mindig előrébb rangsorolják a költségeket (64 százalék) mint a személyes adatok biztonságát garantáló eljárásokat (30 százalék).
Az is kiderült, hogy míg aggasztják őket az adatvesztések, a legtöbben csak a biztonsági záradék legfontosabb részeit olvassák el (36 százalék), mindössze 19 százaléknyian olvassák el az összes kapott biztonsági információt, míg az emberek 13 százaléka egyáltalán nem olvassa el a biztonságról szóló részt.
"Ha a tervezett EU-reformok megvalósulnak és az adatvesztések nyilvánosságra hozása kötelező lesz, akkor valószínűleg lényegesen növekedni fog a bejelentett adatvesztések száma; annak is megvan a kockázata, hogy a fogyasztók érzéketlenné válnak arra, hogy mi számít komoly adatvesztésnek. Ha az emberek belefáradnak, már nem figyelnek ezekre a jelzésekre" – vélte Quentyn Taylor, a Canon Europe információbiztonsági igazgatója.
A biztonsági záradékokat legkevésbé az Egyesült Királyságban élők hajlandók elolvasni, a hajlandóság a németeknél a legnagyobb. Ugyanakkor éppen a britek gondolják legnagyobb arányban, hogy a cégek nem tesznek eleget a személyes adatok védelméért. A legszorgalmasabban olvasó németek egyébként a harmadik helyen állnak az elégedetlenség terén. Legtöbben a franciák közül gondolják, hogy a vállalatok megfelelő óvintézkedéseket tesznek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.