A kilátások hosszabb távon is bizakodásra adnak okot: egy másik piackutató becslése szerint a tavalyi bő 80 és az idei 94 milliárdos forgalmat követően jövőre átlépheti az online reklámköltés a 100 milliárd dollárt, 2015-re pedig már 130 milliárd feletti piacmérettel számolnak.
Az online szegmenst a következő években egyértelműen a mobileszközökön elhelyezett hirdetések hajthatják.
A PriceWaterhouseCoopers adatai szerint az Egyesült Államokban tavaly 1,6 milliárd dollárt költöttek a vállalatok ilyen reklámokra, ami azt jelenti, hogy a lényegében 2010-ben létrejött ágazatban közel 150 százalékos bővülést mértek. A tendenciák globálisan is hasonlóak, igaz, a növekedés mértéke a legtöbb becslés szerint ennél kisebb volt, de a mobileszközökhöz köthető reklámköltés így is megközelítette az 5 milliárd dollárt. Az előrejelzések alapján a dinamikus bővülés a következő években is folytatódhat: 2016-ra a tavalyi közel ötszörösére ugorhat a szektor forgalma, ami azt jelentené, hogy az okostelefonon és táblagépen elhelyezett hirdetések a teljes online reklámpiac 15 százalékát adhatják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.