A Facebook ígérete szerint a böngészés megfigyelésén alapuló reklámozás pontosabb és hatékonyabb elérést tesz lehetővé. A Facebook Exchange néven elinduló aloldalon a leendő reklámozók gyakorlatilag licitálnak majd azért, hogy a számukra legjobb ügyfélnek tűnő felhasználónak mutathassák meg hirdetéseiket.
Mike Stiles, a Vitrue közösségi marketing cég vezetője a CNN-nek elmondta: a Facebook új szolgáltatása leginkább a Google AdWords rendszerére hasonlít majd. "A dolog lényege, hogy a reklámozó és a vásárlójelölt is boldog azzal, amit kap" – összegez Stiles. A világ legnépszerűbb közösségi portálja jelenleg a felhasználók profiljai és like-jai alapján válogatja ki a célzott reklámokat az új modell azonban ennél sokkal nagyobb pontosságot tesz lehetővé.
A Facebook megjegyzi, hogy a felhasználók leállíthatják a reklámozási szolgáltatást az oldalon vagy a sütik tiltásával. Emellett a hirdetésekre vonatkozó jelenlegi szabályrendszer is megmarad, a portál pedig nem adja tovább az adatokat harmadik félnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.