Büszkék lehetünk a bábolnai üzem sikerére, mert a cég bebizonyította, hogy a hazai kis- és középvállalkozások megállják a helyüket a világ élvonalába tartozó cégek beszállítóiként – mondta a tárcavezető az új feldolgozó átadásakor. A tartós siker feltétele, hogy megteremtsük a hosszú távú együttműködés, a bizalomra épülő szövetségkötés hagyományait.
A magyar agrárium 2011-ben jól teljesített a világpiacon – hangsúlyozta Fazekas Sándor. Agrárexportunk az előző évhez képest 17 százalékkal nőtt, mellyel meghaladta a 6,9 milliárd eurós árbevételt. Az agrárexport sikere azt bizonyítja, hogy a világpiacon keresik a magyar mezőgazdasági termékeket és élelmiszereket.
Mint azt a miniszter kiemelte, a Nemzeti Vidékstratégia is támogatja a magas szinten feldolgozott, kiváló minőségű, egészséges magyar élelmiszerek előállítását, amelyekkel új piacokat hódíthatunk meg itthon és külföldön. Ezáltal is biztosítható a vidéki munkahelyek megőrzése, a foglalkoztatottság növelése, a vidéken élő családok boldogulása.
A bábolnai cég eddig is folyamatosan, nagy mennyiségben szállította a szigorú minőségbiztosítási követelményeknek megfelelő termékeket Európa számos országába. Az új üzemnek és a kapacitásbővítésnek köszönhetően a jövőben még több fogyasztóhoz jutnak el az egészséges, magyar élelmiszerek. A feldolgozóban előállított évi 22 ezer tonna minőségi csirkehúsos termék 90 százalékát a McDonald’s európai hálózatának értékesíti a cég.
A magyar takarmányon nevelt csirkékből csúcsminőségű, magas szinten feldolgozott élelmiszerek készülnek. A bábolnai csirkefeldolgozó üzemből olyan termékek kerülhetnek ki, amelyek a következő évtizedekben tovább öregbíthetik a cég, és a magyar termékek hírnevét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.