A Magyar Energia Hivatal (MEH) szakmai és hat nagy hazai áram- és gázszolgáltató anyagi támogatásával a hazai lakosság energiatudatosságát javító kampányt indít a Young and Partners.
A 462 millió forint költségvetésű program két lépcsőben zajlik le, és október 5-ig tart. A szervezők nem szerettek volna sem uniós, sem hazai, költségvetési pénzt felhasználni, ezlért fordultak segítségért az említett, hazai energiacégekhez. "A kampány fontos eleme, hogy már akkor előbbre vagyunk, ha mindenki a saját területén megteszi a takarékos és ésszerű energiafelhasználás érdekében, amit tud" - emelte ki a tanácsadó cég ügyvezető igazgatója, Kuna Tibor.
Vele egyet értve Horváth Péter, a MEH elnöke hangsúlyozta, hogy a hivatal támogatja, hogy a kampány ne érjen véget a tervezett időpontban. "Sokan számon kérik a MEH-en, vagy az NFM-en a magas áram- és gázárakat. A hivatal azonban e téren csak azon tud dolgozni, hogy az egységárak minél alacsonyabbak legyenek, az viszont már a felhasználók felelősségre, hogy mennyi energiát használnak fel" - mutatott rá az energiatudatosság fontosságára.
További részletek a holnapi Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.