Chrisitian Mastro a China Daily című napilapban ugyan elismerte, hogy az idén némileg "elcsendesült a piac", de az eladások 2010. évi 150 százalékos emelkedése és a tavalyi 70 százalékos éves szintű bővülés után továbbra is azt gondolja, a pangó gazdaság, valamint a négy kínai nagyvárosban életbe léptetett vásárlási korlátozások ellenére fényes jövő vár rájuk.
A nagy - immár bejáratott - piacokhoz, így például az Egyesült Államokhoz, vagy Japánhoz képest a luxusautók piaci részesedése még igen alacsony Kínában - mondta Mastro. A Lamborghini az idei év első felében 120 darab felső kategóriás sportautót értékesített, és 2012-ben nagyjából tartani szeretnék a tavalyi eladások szintjét, a 342 darabot. Ez a cég teljes eladásainak körülbelül az egyötöde. Mastro úgy vélte, hogy legújabb modelljük, az Aventador népszerű lesz a kínaiak körében, s az áprilisi pekingi autókiállításon debütált Urus nevű SUV szabadidő-autójukból is komoly eladásokra számítanak.
A kínai autógyártók szövetségének statisztikája szerint júniusban 9,9 százalékkal ugrott meg a kereslet, s ezzel a fél éves eladások száma 9,6 millióra emelkedett. Ez - éves szinten - mindössze 2,9 százalékos bővülésnek felel meg, vagyis az autópiac összességében, két év óta először, jelentős lassulás jeleit mutatja. A luxusautók piacán ezzel egy időben azonban 30 százalékos forgalomemelkedést mértek, míg a szuper luxusautókén 60 százalékosat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.