BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar partnert választott magának a francia Opel

Nemzetközi tenderen választott központi beszállítót a franciaországi Opel. A cég a márkakereskedők honlapjának egységes megalkotására és fenntartására keresett megoldást. A meghívásos pályázaton nagy nyugat-európai ügynökségek is elindultak, a befutó a magyar Carussel Group lett.

A pályázati siker eredményeként a Carussel Group kizárólagos fejlesztője lesz valamennyi franciaországi Opel márkakereskedésnek. „Ezzel a győzelemmel a régió országain és Ausztrián túl még egy nagy, nyugat-európai piacon leszünk jelen, ami jó referencia lehet a későbbi tendereken és piaci beszállítói kiírásokon” – mondta a továbblépési lehetőségekkel kapcsolatban Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója.

A hazai fejlesztőcég tavaly kezdte el fejleszteni azt a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű termékét, amely kifejezetten autó márkakereskedők szükségleteit elégíti ki. A megoldás biztosítja a nemzetközi cég mindenki által ismert arculatának website-on való helyes megjelenését, lehetővé teszi a – gyakran kötelező – központi tartalmak időszerű, folyamatosan frissülő megjelenítését. Emellett teret ad az egyéni igényeknek az adott kereskedő vagy kereskedőház profilja, mérete és szolgáltatásai tekintetében. A megoldás ma már a régió több országában segíti sikeresen a kereskedők munkáját, ennek köszönhetően a céget az Opel Europe ajánlotta a francia leányvállalatának figyelmébe.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.