A Ford az American Idol műsorvezetőjét, Ryan Seacrestet kérte fel arra hogy mutassa be a megújult Fusiont Alan Mullaly Ford-vezér társaságában a mai eseményen. A Ford ezután Los Angelesben, Miamiban és San Franciscóban is turnézik az újjászületett típussal. Az AP szerint nem meglepő, hogy a Ford reklámhadjáratot indított a Fusion kapcsán, hiszen a közepes autók jelentik a legnagyobb szegmenst az Egyesült Államokban, ez a méret teszi ki a teljes autóvásárlások felét.
A Fusion legnagyobb riválisai közül három: a Honda Accord, a Nissan Altima és a Chevrolet Malibu új verziója szintén az ősszel érkezik, de a Ford számára a legnagyobb feladat az amerikaiak régi kedvencének, a Toyota Camrynak a legyőzése. Valószínűleg ennek tudható be, hogy az új Fusion alapára 21 700 dollár lesz, ami a japán riválisé alatt marad. Igaz, ha a vásárló extrákat is szeretne, az ár gyorsan emelkedik: egy parkolást segítő rendszerrel, navigációval és egyéb csemegékkel felszerelt modell ára már 34 580 dollár, míg a Nissan egy ugyanilyen felszereltségű Altimát 31 950 dollárért odaad.
Chris Hamilton, a modell tervezője szerint a Ford a korábbihoz képest inkább a prémium érzést szerette volna hangsúlyozni a Fusionnel, az új típus vonalvezetése agresszívabb, lecserélték a hűtőrácsot és az embléma felkerült a motorháztetőre. Érdekesség, hogy mivel az autót globálisan értékesítik majd, a konszern világszerte végzett fókuszcsoportos kutatásokat a modell új külsejét illetően, a fényszórókat például azért alakították át, mert a kínai vásárlók túl gonosznak találták azokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.