Jelentős csökkenés a következő márkáknál figyelhető meg: Chevrolet -18 (55-ről 37-re), Opel -14 (64-ről 50). Ezen márkák mellett a Ford, Mazda, Peugeot, Fiat, Citroen, és a Seat is nagymértékű a csökkenést mutat. Azonban vannak márkák, amelyek a negatív eladások ellenére is növekedtek: ilyen a Hyundai, a Kia, a Mitsubishi, az Audi, és a BMW. Az elmúlt évben a Ferrari, a Jaguar és a Land Rover lépett új szereplőként a hazai márkakereskedések sorába.
A kereskedések 30 százaléka található a fővárosban és Pest megyében. Egy-egy megyére 9-31 kereskedés jut, Budapestre és Pest megyére 145. Budapest és Pest megye után a legtöbb kereskedés Győr-Moson-Sopron, és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében található. Ezek a számok a tavalyihoz képest nem mutatnak különösebb eltérést. A legkevesebb kereskedés Nógrád, Békés és Heves megyékben található. Nógrád megyében, a lakosság anyagi helyzete mellett magyarázat lehet erre Budapest és Pest megye közelsége is.
Az ország keleti és nyugati felének különböző gazdasági helyzete azonban nem látszik a márkakereskedések megoszlásában, Jász-Nagykun-Szolnokban 26, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 29 márkakereskedés található, míg Tolnában 11, és Vas megyében 12.
Összességében elmondható, hogy a márkakereskedések és szalonok száma hozzávetőlegesen 10 százalékkal csökkent. Még mindig túlnyomórészt az egymárkás kereskedések vannak többségben. Budapesten és Pest megyében az egymárkás kereskedések aránya magasabb. A többi megyében jobban látszik a többmárkás dominancia, mert egy márkából a minimális volumen okán nagyon nehezen lehet megélni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.