A fogyasztóvédelmi szervezetek évek óta kampányolnak ezért a jelölési rendszerért, hiszen a közlekedési lámpákról ismert színek alkalmazásával egy pillantással felmérhető, hogy adott tápanyagból megfelelő, még megengedhető vagy túl sok van-e egy termékben. Az Európai Unió a szakértők kérése ellenére sem tette kötelezővé ezt a rendszert, a brit Tesco viszont ma bejelentette, hogy átáll a színekkel történő jelölésre a sajátmárkás termékei esetében.
A Consumers International beszámolója szerint a brit diszkontlánc bejelentését az Aldi és a Lidl brit leányvállalatai is követték, így a brit piac legjelentősebb szereplői közül már három áruházlánc vezeti be a rendszert.
A fogyasztóvédelmi szervezet hozzáteszi, hogy a döntés nemzetközi szinten is jelentős lehet, mivel az említett konszernek fokozatosan terjesztik ki tevékenységi körüket új országokba, ahol valószínűleg szintén megjelennek majd a jelölő színek a csomagolásokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.