Nem másodosztály lesz, de kihasználjuk a szinergiákat – magyarázta Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója egy sajtóbeszélgetésen.Hozzátette: az a cél, hogy az új csatorna rövid időn belül a nézők másodikválasztása legyen, természetesen az anyacsatorna után.
Az is kiderült,hogy az RTL II indításába több mint egymilliárd forintot invesztálnak,és bár még folyamatosak a tárgyalások a legnagyobb szolgáltatókkal, mégis biztosak abban, hogy az év végén már több mint kétmillió háztartásban nézhetik a döntő többségében sorozatokat műsorra tűző csatornát.
Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója pedig azzal indokolta a kábelportfólió (Cool, Film+, Film+2, Prizma TV, Sorozat+, Muzsika TV, Reflektor TV) bővítését, hogy még tart a piac fragmentációja, így a válság végére még a recessziós időszakban kell felkészülni. A digitális átállásig azt szeretnék elérni, hogy az összes RTL-es tévé a nézettség 35 százalékát birtokolja. Az RTL II fő célközönsége egy kicsit idősebb,mint az RTL Klubé, vagyis nem 19-49, hanem a 29-59 éves korosztályt akarják megszólítani, illetve valamivel nőiesebb is lesz ez a televízió.
További részletek a Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.