BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Győri Keksz: a fogyasztók fogékonyak az újdonságra

A fogyasztói szokások változásának hatására újította meg emblematikus terméke, a Győri édes receptúráját a Kraft Foods Hungária Kft. – mondta el a társaság székesfehérvári üzemében gyártott termékcsaládról Kertész Péter Arnold kormányzati és vállalati kapcsolatok menedzser. „A hagyományos, sokak által kedvelt termék valódi hungarikum, ugyanakkor igazodtunk a fogyasztók természetes alapanyagok iránti növekvő igényéhez” – tette hozzá.

Az elmúlt években azonban nem csak a tudatosabb fogyasztás, de a szűkösebb anyagi lehetőségek is jellemzik a magyarországi fogyasztókat. „A válság minden gyártót, így minket is érint. Igyekszünk azonban megfelelni a kihívásoknak, és örülünk annak, hogy mindhárom nagy termékcsoportunk – a csokoládé, a cukorkák és a kekszek – esetében is sikerült megőriznünk piacvezető pozíciónkat. A célunk ezt megtartani, megerősíteni, ehhez azonban folyamatos termékfejlesztésre van szükség. Valljuk, hogy a fogyasztó mindig fogékony az újdonságokra, ahogy azt is, hogy a minőségi termékeknek is mindig megvan a piacuk. Ezért is csatlakoztunk a Coop Rallyhoz, hiszen ennek az eseménynek is ez a fő üzenete” – fogalmazott Kertész Péter Arnold.

A Kraftnak két gyára van Magyarországon: Székesfehérváron a keksztermékek és sós snackek készülnek, míg Győrben a Negro cukorkák mellett az idén júniustól az európai piacra készülő Halls cukorkákat gyártják.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.