A fogyasztói szokások változásának hatására újította meg emblematikus terméke, a Győri édes receptúráját a Kraft Foods Hungária Kft. – mondta el a társaság székesfehérvári üzemében gyártott termékcsaládról Kertész Péter Arnold kormányzati és vállalati kapcsolatok menedzser. „A hagyományos, sokak által kedvelt termék valódi hungarikum, ugyanakkor igazodtunk a fogyasztók természetes alapanyagok iránti növekvő igényéhez” – tette hozzá.
Az elmúlt években azonban nem csak a tudatosabb fogyasztás, de a szűkösebb anyagi lehetőségek is jellemzik a magyarországi fogyasztókat. „A válság minden gyártót, így minket is érint. Igyekszünk azonban megfelelni a kihívásoknak, és örülünk annak, hogy mindhárom nagy termékcsoportunk – a csokoládé, a cukorkák és a kekszek – esetében is sikerült megőriznünk piacvezető pozíciónkat. A célunk ezt megtartani, megerősíteni, ehhez azonban folyamatos termékfejlesztésre van szükség. Valljuk, hogy a fogyasztó mindig fogékony az újdonságokra, ahogy azt is, hogy a minőségi termékeknek is mindig megvan a piacuk. Ezért is csatlakoztunk a Coop Rallyhoz, hiszen ennek az eseménynek is ez a fő üzenete” – fogalmazott Kertész Péter Arnold.
A Kraftnak két gyára van Magyarországon: Székesfehérváron a keksztermékek és sós snackek készülnek, míg Győrben a Negro cukorkák mellett az idén júniustól az európai piacra készülő Halls cukorkákat gyártják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.