Az Egyesült Államokból 2,47 millió, Európában 1,39 millió autót hívott vissza a japán gyártó, míg a hazai piacról 1,4 millió kocsit rendelnek vissza a Toyota bejelentése szerint. Sino Jamada szóvivő közlése szerint a 2005 és 2010 között gyártott Yaris, Vios, Corolla, Matrix, Auris, Camry, RAV4, Highlander, Tundra, Sequoia, xB és xD modellek érintettek. A Toyota nem tud a meghibásodásból eredő balesetről vagy sérülésről.
A Toyota utoljára augusztus elején jelentett be másfél millió darabos visszahívást. Az akkori visszarendelés a RAV4, az Avensis T27 és az Auris D-CAT modelleket érintette. A járművek hátsó lengéscsillapítóin a beállítást követően két rögzítő anyát kell az előírt nyomatékkal meghúzni, ellenkező esetben holtjáték alakulhat ki, ami kimozdíthatja a hátsó kereket a nyomvonalból.
A Toyota szerdai tájékoztatása szerint a gyártási folyamat során nem minden esetben adagoltak egyenletesen kenőanyagot a vezetőoldali ablakemelő szerkezethez, így az elektromos rendszer elemei adott esetben beszorulhatnak, ami füstölés vezethet. A mostani a legnagyobb visszahívás a Toyotánál azóta, hogy 2009-2010-ben a társaság 10 millió Toyota és Lexus autót hívott vissza a gázpedál lehetséges meghibásodása miatt. A Toyota részvényei 1,9 százalékos csökkenéssel zárták a szerdai kereskedést. A legfontosabb tokiói index 2 százalékkal esett szerdán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.