A piacszűkülés egyre erőteljesebb, és a kilenc havi összesítés szerint az EU és az EFTA országokban együttesen csupán 9,724 millió új kocsi került az utakra, ami 7,2 százalékkal marad el a bázistól.
Miután még a német piac is 11 százalékkal szűkült, nem meglepő, hogy olyan márkák forgalma is nagymértékben visszaesett, mint a Volkswagen és az Opel.
Ezzel szemben ma azt látjuk, hogy az európai top tízes lista negyedik-ötödik helyén tanyázik a darabszámát növelő BMW és az Audi. És még a szeptemberben némi visszaesést elszenvedett Mercedes is megelőzi a korábban valóban tömegmennyiségben értékesítő Citroent, Fiatot és Toyotát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.