Balogh Virág reklámjogász, aki az ELTE Jogi Karának elvégzése után a Gazdasági Versenyhivatalnál dolgozott, kezdetben vizsgálóként, később a Fogyasztóvédelmi Iroda vezetőjeként. Részt vett több reklám- és fogyasztóvédelmi jogszabály hazai átültetésében, valamint felelős volt a Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi politikájának kialakításáért. A szakember ezen felül részt vett az Egyesült Államok reklám- és fogyasztóvédelmi politikájáért felelős szövetségi hivatala, a Federal Trade Commission Fellowship-programjában, amelynek keretében három hónapot töltött Washington DC-ben. A Versenyhivataltól való távozása után a CLV Partners Ügyvédi Iroda verseny- és reklámjogi csoportjának vezetőjeként dolgozott. Emellett szociológus-közgazdásznak tanult a Corvinus Egyetemen.
A Magyar Reklámszövetség nemrégiben tisztújító közgyűlésen új elnököt és elnökséget választott, így teljes megújulás következhet. Urbán Zsolt, az MRSZ új elnöke elmondta: „A Reklámszövetség számára kiemelten fontos a főtitkár szerepe, azt gondolom Virág személyében nem csak egy kiváló szakembert találtunk meg, hanem a szervezet mozgatórugóját is, ahogy ezt korábban Markovich Réka biztosította”.
Az eddig szintén reklámjoggal foglalkozó kommunikációs szakember, Markovich Réka, aki összesen kilenc évet töltött a Reklámszövetségnél, ebből hetet főtitkárként, most kutatóként folytatja pályafutását, méghozzá a logika, normalogika és jogelmélet témakörében. „Szívemen viselem az MRSZ és persze az egész reklámszakma sorsát: a gazdaság motorjaként működő műfaj teremtői és éltetői mind kreatív iparágként, mind nemzetgazdasági tényezőként komoly szereppel bírnak. Bár én új szakmai vizekre evezek, boldog vagyok, hogy ilyen kitűnő szakembereket tudhatok a Reklámszövetség élén.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.