Körülbelül 75 ezer dollár szükséges ahhoz, hogy valaki a társaság franchise-partnere lehessen, majd pedig a bruttó árbevétel után havi 5 százalékos royalty fizetendő – tájékoztatott a Chuck E. Cheese’s hálózatfejlesztési igazgatója, Carlos De Leon. A cég legalább három egység nyitását tervezi a közeljövőben Magyarországon.
A New York-i tőzsdén részvényenként 33 dollár körüli értéken jegyzett társaság Lengyelországban, Csehországban, Romániában és Ukrajnában is szeretne megtelepedni. Jelenleg 532 Chuck E. Cheese’s étterem működik az USA 48 államában, amelyek közül 511 van a cég tulajdonában, a külföldi terjeszkedést azonban kizárólag franchise-alapon végzik. Európába még nem jutott el a hálózat, viszont összesen harminc egysége van Kanadában, Mexikóban, Puerto Ricóban, Guatemalában, Chilében, Guamón, valamint az Arab-félszigeten. A következő célpontok közt szerepel Panama, Trinidad, Peru és Costa Rica.
A 2-12 éves gyerekek számára kialakított éttermekben 2011-ben 44 millió gyerek és 30 millió felnőtt vendég fogyasztása meghaladta a 821 millió dollárt. Rövid idő alatt meghiúsult a szintén amerikai Dairy Queen piacra lépése, amely éppen egy éve keresett franchise-partnereket hazánkban. A hamburgeres-fagyis cég ideküldött igazgatója azonban nem ismerte a magyar gazdasági viszonyokat ezért eredménytelenül tárgyalt az érdeklődő vállalkozókkal. Az ismeretlen márkanév bevezetésének összes költségét a magyar cégekkel finanszíroztatta volna, a súlyos franchise-díj megfizetése mellett. Akkor úgy tájékoztatták lapunkat, hogy hazánkon kívül a környező országokban is szeretnének hálózatot, de franchise-adóként beruházást nem terveznek, és nem hoznak létre vegyes vállalatot. Azóta nincs hír a DQ európai tevékenységéről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.