Magyarország legnagyobb online plázája összegezte, milyen módon változott a vásárlói érdeklődés 2012 első negyedéve, és az idei első három hónap között. Míg tavaly a kanapé, a kávéfőző és a lökhárító hármasa volt a legkeresettebb, addig az idén a netbook, a gyerekülés, és a szőnyeg tarolt. Az autós társadalom hűséges maradt a Grando-hoz: a lökhárító három helyet lecsúszva, még most is a hatodik a toplistán, a kipufogó pedig feljött a tizedikről a hatodik pozícióba.
Bár a legtöbb grandós tranzakciót még mindig Pest megyéből indítják, előretörtek a szabolcsiak és a csongrádiak is. Mindkét megyében majdnem másfélszeresére nőtt a vásárlások száma, de az ország nyugati részén, Vasban és Zalában is nyolcvan százalékos a siker a tavalyi első negyedévhez képest. Sokkal gyakrabban shoppingoltak január és március között a Hajdú-Bihar, a BAZ és a Győr-Moson-Soproni megyei grandósok is. Mindez azt bizonyítja, hogy a vidéki netezők hatalmas potenciált jelentenek az e-kereskedelemben. Olyannyira, hogy a Grando-n a vásárlók immár 70 százaléka nem fővárosi.
2012-ben a Grando-n eladott legdrágább termék egy Sony HD kamera volt, amelyért közel egymillió forintot fizetett a tulajdonosa. Ezt egy félmilliós Dell márkájú laptop és egy központifűtéses kandallókályha követte.
Az egyedi vásárlások száma nagyjából 60 százalékkal emelkedett, s ma már csaknem kétmillió termékből válogathatnak az online plázában. „A tavalyi év is jól példázta a szezonális termékek sikerességét, így most is komoly reményeket fűzünk a jó időhöz, és a nyárkezdethez, amely elsősorban a mobil medencék, a kerti trambulinok, és természetesen a légkondícionálók eladásaira lehet hatással” – mondta Orova Balázs, az online plázát üzemeltető allegroup.hu Kft. B2C üzletágigazgatója. „A szezonális termékek mellett egyre nagyobb teret nyer a divat irányvonal is, folyamatosan nő az új ruházati márkák száma is a Grando-n” - tette hozzá a szakember.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.