A lap szerdai számában az olvasható, hogy átverte ügyfeleit a Blue Travel az egyik hírportálon megjelent írás szerint. Vasárnap óta hiába próbálkoztak a Népszava munkatársai is, nem veszik fel a telefont, sőt kiderült, hogy bezárták az Alkotás úti irodájukat is. A Blu Travel mindezek ellenére kedden még szerepelt az utazási irodák hivatalos listáján.
Molnár Judit, a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének szóvivője a lapnak azt mondta, ők sem tudnak semmit az irodáról, igaz, nem is tagja a szervezetnek.
Idén szeptember 30-áig száz fogyasztói panasz érkezett a hatósághoz utazásszervező vállalkozásokkal kapcsolatban, arra azonban nincs adat, hogy ezek a panaszok pontosan mire irányultak – tudta meg a lap Itzelbergerné Juhász Ágnestől, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) sajtóreferensétől.
A szóban forgó konkrét esettel kapcsolatban az NFH sajtóreferense közölte: ha alacsonyabb minőségű szállást kaptak az utasok, mint amiért fizettek, az hibás teljesítésnek, szerződésszegésnek minősül, kártérítést bírósági, illetve békéltetőtestületi eljárásban lehet kérni emiatt.
Ezt erősítette meg a lapnak a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) is. A szaktárca szerint az utasok joggal tarthatnak igényt kártérítésre, amelyet bírói úton érvényesíthetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.