„Több tényező késztetett bennünket arra, hogy átértékeljük a helyzetet” – közölte a cég honlapján. A gyorsétterem-lánc szerint lényegtelen és idejétmúlt információkat kapcsoltak össze, kiragadtak bizonyos elemeket a szövegkörnyezetből, ez vezetett oda, hogy helytelen következtetéseket vontak le a dolgokból.
A McResource nevű honlapot egyébként egy külső cég készítette a McDonald’s számára, és egészségügyi, wellness tanácsokat, gyereknevelési és idősgondozási tippeket ad a dolgozóknak. A cég ezt a szolgáltatást tovább szeretné vinni egy nemzetközi telefonos segélyvonalon.
A Kongresszusban a demokraták – akárcsak a dolgozók érdekeit védő csoportok – arra sürgetik a McDonald’sot, hogy növelje a dolgozók bérét.
Csakhogy hiába kezdtek sztrájkba a Meki dolgozói szerte az Egyesült Államokban, az alacsony béreken világszerte milliókat alkalmazó gyorséttermi láncokra ez nincs érdemi hatással. A McDonald’snak egyébként nem tesz jót a válságból való kilábalás, Amerikában ugyanis ennek hatására fogyasztókat veszített. Ez a cég tőzsdei árfolyamán is látszik az idén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.