A 2013 novemberében egyetemes elektronikus hírközlési szolgáltatáselemek nyújtására kiírt pályázat lezárásaként a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az egész ország területére kiterjedően az Invitelt bízta meg az országos belföldi tudakozó szolgáltatás nyújtásával.
A Hatóság döntésében a szolgáltató által biztosított magasabb fokú minőségi paraméterek, valamint a vállalt és kedvezőbbnek ítélt díjazás játszottak meghatározó szerepet.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a szabályozó hatóság az Invitelt választotta az országos belföldi tudakozó szolgáltatás megvalósításához” – mondta el az NMHH döntése kapcsán David McGowan, az Invitel vezérigazgatója. „Az Invitel felkészült arra, hogy Magyarország teljes területéről fogadja, és kiemelkedő színvonalon szolgálja ki a beérkező hívásokat, információ igényeket“ – tette hozzá.
Az Európai Uniós egységesítési törekvéseknek megfelelően az NMHH korábbi rendeletében határozott az új telefonos tudakozó számok bevezetéséről. A kiemelten fontos, ezért az egyetemes elektronikus hírközlési szolgáltatáselemek részét képező országos belföldi tudakozó szolgáltatás számára a Hatóság a 11800-ás telefonszámot jelölte ki, mely 2014 nyarától áll valamennyi vezetékes- és mobiltelefon előfizető rendelkezésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.