A március 24. és március 30-a közötti héten a két vezető kereskedelmi televízió öt műsora is megugrotta ezt a szintet. Érdekesség, hogy a TV2 ezúttal is megverte az RTL Klubot, ugyanis a hétfői Tényeket többen nézték, mint a szerdai Barátok közt adását.
"Hétről hétre egyre többen nézik A Fölszállott a páva népi tehetségkutatót. Az idei negyedik elődöntőnek 297 ezer fős nézettsége volt a teljes népesség körében, ami az idei széria eddigi legnézettebbje. A műsor jelentősen javítja a csatorna átlagát, hiszen a felnőttek közti 7,4 százalékos közönségarány több mint duplája a csatornáénak. Ebbe az elődöntőbe 845 ezer fő nézett bele legalább egy percre. Ennél az adásnál is (mint minden eddigi ideinél) elmondhatjuk, hogy minden mutatója magasabb volt a 2012-es sorozat elődöntőinek átlagánál” – közölte az MTVA.
Megdőlt a Sport TV 2014-es nézettségi csúcsa is. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Real Madrid és az FC Barcelona összecsapására több mint 760 ezren voltak kíváncsiak, a nézettségi csúcs pedig a találkozó közel 440 ezer tartós nézőjének köszönhető. A Sport2 a közvetítés 2 órája alatt a 18–49 éves férfiak körében 18,7 százalékos közönségarányt ért el, és Magyarország legnézettebb csatornája volt a célcsoportban, megelőzve a két nagy kereskedelmi televíziót is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.