BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sok európai keresi a Hugo Boss termékeit

Főleg az erős európai keresletnek és a saját üzletes kiskereskedelmi stratégiának köszönhetően nőtt a német Hugo Boss divatáru konszern második negyedéves profitja.

A férfiöltönyeiről ismert luxusipari vállalat csütörtöki közlése szerint adózott nyeresége mintegy 20 százalékkal, 62,5 millió euróra (19,5 milliárd forint) nőtt éves összevetésben a második három hónapban, míg értékesítésből származó árbevétele 5 százalékkal, 558,9 millió euróra emelkedett.

A vállalat értékesítéseinek több mint felét Európa adja, ahol 10 százalékos volt az árbevétel-növekedés, de az Egyesült Államokban és más amerikai országokban is 7 százalékos bővülést könyvelhetett el a divatáru konszern a június végéig tartó három hónapban az egy évvel korábbihoz képest.

A cég közlése szerint 17 százalékkal, 455 millió euróra nőtt a saját, közvetlenül működtetett üzleteiben történő értékesítésből származó árbevétel árfolyamhatások nélkül számolva az első hat hónapban, ami ellensúlyozza a nagykereskedelemből származó bevétel 6 százalékos csökkenését.

A Hugo Boss mintegy 12 500 alkalmazottal és mintegy ezer üzlettel rendelkezik világszerte, további 50 üzlet megnyitását tervezi az év folyamán.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.