A luxembourgi székhelyű RTL Group hivatalosan is jelezte, hogy a júniusban megszavazott, majd júliusban módosított magyarországi reklámadó hatással lesz a cégcsoport 2014-es nettó nyereségére - írta meg a hvg.hu.
A magyar RTL lesz az országban az egyetlen médiatársaság, amelyet a legmagasabb, 40 százalékos kulccsal sújtanak, és várhatóan augusztus végén már fizetni is kell az új, sávos adóterhet.
Az RTL-csoport előzetes becslései alapján éven szinten körülbelül 15 millió euróval növekednek az adófizetési kötelezettségeik a reklámadó miatt. 2013-ban a magyar RTL 15 millió euró adózás előtti eredményt produkált a körülbelül százmillió eurós bevétele után – tették hozzá.
A féléves adatok összesítésénél megbecsülik majd azt is, hogy a magyar RTL mekkora értékvesztést szenvedett el a reklámadó miatt az érintett időszakban. Ennek mértéke az előzetes várakozások szerint rekordértékű lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.