BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elegáns megjelenéssel és a csúcsdízellel vizsgázik a megújult Superb

Nem kerülhette el a Superb sem a sorsát, a modellfrissítéskor ennek is átrajzolták az orrát, és LED-es hátsó lámpákat kapott. Az utasok rendelkezésére álló tér továbbra is pazarlóan hatalmas, a csomagtartó megtöltése (633- 1865 liter, 622 kg terhelhetőség) nem kis feladat – jó pont, hogy utóbbiban már a koszt és gyűrődést észrevétlenül elviselő szürke filcet használták.

Azonban érdemes azt is észben tartani, hogy a rugózás kifejezetten feszes, Magyarországon hamar visszazökkenünk a valóságba, ha épp nem egy frissen aszfaltozott úton haladunk. Ennek egyik oka, hogy 2,8 barra kell fújni az abroncsokat. Utóbbit azért jegyeztem meg, mert a keréknyomásjelző figyelmeztetését követően az újonnan átszerelt abroncsokat fel kellett fújnom erre az értékre, a gumis nem mert 2,3 bar fölé menni. A 170 lóerős dízel még autópályán is fölényes teljesítményt nyújt, és a 6,0 literes tesztfogyasztásra se lehet panasz, főleg, hogy az észrevétlenül dolgozó DSG-váltó kapcsolja a fokozatokat.

A Skoda Superb Combi árlistáját érdemes vásárlás előtt alaposan átböngészni, hiszen ha 30 lóerővel kevesebbel is beérjük, Elegance felszereltség esetén 10,78 millió helyett rögtön csak 10,15 milliót kell fizessünk, és ne sajnáljuk a 35 000 forintot a pótkerékre. Ha nem számít a pénz, akár szabadidő-autós körítést is kérhetünk, az Outdoor csomag 943 610 Ft-ba kerül.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.