Szerelési hiba miatt megszűnhet a kapcsolat a kormány és az út között, a Mercedes szerint nincs ok az aggodalomra, fokozatosan jelentkezik a hiba, időben lehet észlelni.
Pár hete az Opel jelentette be, hogy gondok lehetnek idei Corsák és Adamok kormányzásával, amely miatt az érintett autók tulajdonosai ne használják azokat, amíg ki nem derül, a hibás kormányoszlopot építették-e a kocsiba. A Mercedes szerelési hibát említ a C-osztállyal kapcsolatban, amely a kormányzás teljes megszűnéséhez vezethet –, ennek ellenére a stuttgarti gyártó nem tiltja meg az autók használatát.
Először jobbkormányos autóknál merült fel a probléma, amelyeket Németországban és Dél-Afrikában gyártanak, a vizsgálat során kiderült, az Európában gyártott autók összeszerelése során vétettek a kormányoszlopba épített kuplungnál. Ha hibás az autó, akkor először a kormány tekerése közben zajok jelentkezhetnek, majd megnő a holtjáték, végül megszűnhet a kapcsolat a volán és az első kerekek között. Ilyen eset még nem következett be, ahogy baleset se történt a hiba miatt a Mercedes szerint. Németországban közel 30 ezer C-osztályt kell visszavinni a szervizekbe egy 30 perces ellenőrzésre, az USA-ban 10 500 autó érintett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.