A vállalat árbevétele 45 százalékkal, 568 millió dollárra (176 milliárd forint) nőtt éves összehasonlításban, azonban a nettó veszteség 4,3 millió dollárt tett ki a szeptember végéig tartó három hónapban. Egy évvel ezelőtt 3,4 millió dollár volt a veszteség. A cég adatai szerint többek között a marketing költségek, a termékfejlesztési és az adminisztratív kiadások miatt volt veszteséges negyedév.
A vállalat három fő üzletága, a munkaerő-közvetítők számára fejlesztett szolgáltatások, a prémium előfizetők és a reklámozás közül a bevétel legnagyobb részét, mintegy 60 százalékát a legelső adja. Ezzel a cég kilóg a közösségi oldalak közül, ahol többnyire a reklámokból származik a legtöbb bevétel.
A LinkedIn a harmadik negyedévben mintegy 332 millió regisztrált taggal rendelkezett, az előző negyedévi 313 millió után, ami 6,1 százalékos növekedés. Az új tagok főleg az Egyesült Államokból és Kínából csatlakoztak, az ázsiai országban az idén lépett piacra a LinkedIn. A kínai terjeszkedés negatív visszhangot keltett az emberi jogvédő szervezetek részéről, ugyanis a cég belement abba, hogy cenzúrázza a kínai kormány által politikailag érzékenynek tartott tartalmakat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.